streda 25. marca 2009

Faith No More - Ashes To Ashes

Album: Album of the Year (1997)

So skupinou Faith No More sa viaže asi najväčšia hudobná konverzia môjho života. Dlhé roky som túto americkú kapelu takmer nenávidel a nemohol zniesť vďaka megaotrasnému singlu Easy, ktorý ako jediný z jej tvorby bolo možné občas počuť aj v slovenských rádiách a neskôr iritoval veľkú časť populácie v reklame istého mobilného operátora.

Keď som mal možnosť (náhodou) počuť jej posledný album "Album of the Year" a o nejaký čas aj jej staršie diela, môj postoj k skupine sa zmenil o 180° a konečne som zistil, že okrem nudných cover verzií vedia chlapci robiť aj poriadnu hudbu.
Faith No More dokázali takmer nepredstaviteľné - priniesť tvrdý metal (prípadne hard rock, ak chcete) v prijateľnej podobe do popovej hudby a to v milionkrát lepšej kvalite, ako o pár rokov neskôr nu-metalové šialenstvo Freda Dursta a jemu podobných.

Ako singel dňa som vybral moju najobľúbenejšiu skladbu od FNM, príjemne tvrdú a ráznu Ashes to Ashes, ktorá bola jedným z posledných singlov skupiny pred jej rozpadom. Dúfam, že aj vám vyženie z hlavy pachuť spomienok na Easy.

zdroj obrázku (picture source: www.fnm.com)

0 komentárov:

Zverejnenie komentára