piatok 26. júna 2009

The Jackson 5 - I Want You Back

Album: Diana Ross Presents The Jackson 5 (1969)

Je mi ľúto, že až dnešná nešťastná udalosť ma, podobne ako milióny ďalších ľudí na celom svete, donútila si po dlhšej dobe spomenúť na hudobnú tvorbu kráľa popu, práve zosnulého Michaela Jacksona.

Ak mám by úprimný, nikdy som nebol jeho veľkým fanúšikom a jeho hudba od začiatku 90-tych rokov vyššie ma už míňala úplne. Napriek tomu si myslím, že v jeho osobe odchádza jedna z najvyznamnejších ikon svetovej popmusic a ani dvadsať rokov bulvárnej špiny a senzácií nedokážu prekryť fakt, že predovšetkým na začiatku svojej kariéry bol Michael jedným z najoriginálnejších a najkvalitnejších popových spevákov, navyše so skvelým citom pre výber hudobných producentov.

Ako skladbu dnešného smutného dňa som vybral jeden z prvých hitov slávnej súrodeneckej skupiny The Jackson Five s názvom I Want You Back. Úmyselne som nevybral nič ponuré ani nostalgické - skvelá optimistická pesnička v typickom motown zvuku odspievaná sólovo vtedy ešte len 11-ročným Michaelom je tou najvhodnejšou cestou, ako si Michaela pripomenúť.

zdroj obrázku (picture source): http://www.virginmedia.com

2 komentárov:

Anonymný povedal(a)...

Skvely vyber, jedna z mojich oblubenych :)

"How many people does it take to break the Internet? On June 25, we found out it's just one -- if that one is Michael Jackson." --CNN

"CNN reported a fivefold rise in traffic and visitors in just over an hour, receiving 20 million page views in the hour the story broke." --CNN

"The protesters in Iran using Twitter as com are unable to get online because of all the posts of 'Michael Jackson RIP'." --CNN

"Wikipedia crashed at 3:15 PDT" --Wikipedia

"AIM was down for approximately 40 minutes this afternoon. Today was a seminal moment in Internet history. We've never seen anything like it in terms of scope or depth." --AOL

Amazon.com Top 15 bestselling albums (27/6)
1. Michael Jackson 25th Anniversary of Thriller ~ Michael Jackson
2. Off the Wall ~ Michael Jackson
3. Bad ~ Michael Jackson
4. Michael Jackson: The Ultimate Collection ~ Michael Jackson
5. Number Ones ~ Michael Jackson
6. Dangerous ~ Michael Jackson
7. The Essential Michael Jackson ~ Michael Jackson
8. The Ultimate Collection ~ Jackson 5
9. Michael Jackson - Vol. 1-Greatest Hits History ~ Michael Jackson
10. Invincible ~ Michael Jackson
11. HIStory: Past, Present and Future, Book I ~ Michael Jackson
12. Michael Jackson 25th Anniversary of Thriller(Deluxe Casebook Edition) ~ Michael Jackson
13. Blood on the Dance Floor: History in the Mix ~ Michael Jackson
14. Michael Jackson 25th Anniversary of Thriller ~ Michael Jackson
15. Thriller ~ Michael Jackson

pepst povedal(a)...

Ďakujem. :)
Ten obrovský nárast predajnosti a záujmu sa podľa mňa dal čakať. Som zvedavý, ako dlho to vydrží a či sa niektoré z jeho platní dostanú aj do TOP10 albumovej predajnosti v USA a GB.

Zverejnenie komentára